Google Ads haldus

Home - Google Ads haldus
HINNASTUS

Google Ads haldus

Märksõnad on sõnad või fraasid, mida kasutatakse, et viia teie reklaamid vastavusse terminitega, mida inimesed otsivad.

Lisaks Google Adwords’ile on meie spetsialistide abiga võimalik teostada oma kodulehele audit ja seejärel koduleht otsingumootorite jaoks optimeerida.

Nii ei pea te sõltuma ainult Google Ads reklaamidest, vaid olete nähtav ka orgaanilistes otsingutulemustes.

Kampaaniaeelarve ei sisaldu paketi kuutasus.

49€
KUU

Stardipakett

  • kuni 20 märksõna
  • 3-5 märksõnagruppi
  • Reklaamid kahes keeles
  • Kodulehe audit
Telli
79€
KUU

Jätkupakett

  • Kuni 50 märksõna
  • 6-8 märksõnagruppi
  • Reklaamid kahes keeles
  • Kodulehe audit
Telli
139€
KUU

Premium pakett

  • kuni 100 märksõna
  • kuni 15 märksõnagruppi
  • Reklaamid kahes keeles
  • Kodulehe audit
Telli

Google Ads haldus

Mis on Google Ads?

Google Ads (Google AdWords) on reklaamiplatform, mis kuulub maailma suurimale otsingumootorile – Googlele. Google Adsi kaudu on võimalik teha erinevad reklaamikampaaniaid ning osta reklaame, millega oma kliendini jõuda.

Platformi teeb eriti mugavaks võimalus monitoorida kampaaniaid otse Google Ads’i kaudu või läbi Google Analyticsi. See annab suurepärase võimaluse olla alati kursis reklaamide tulemuslikkuse ning tasuvusega.

Google Ads reklaamid ilmuvad Google otsingutulemuse lehe ülemises osas, enne orgaanilisi otsingutulemusi. Samuti ilmuvad reklaamid Google Ad networkis. Selline reklaamide positsioneerimine annab Sinu ettevõttele võimaluse jõuda parasjagu otsingut tegevale potentsiaalsele kliendile otse silme ette.

 

Kuidas Google Ads reklaamid töötavad?

Kasutades Google otsingut oled sa tõenäoliselt juba Google Ads reklaamidega kokku puutunud.

Otsides mingit kindlat märksõna ilmuvad otsingule esimesena vasted, millele Google on lisanud ette mustas kirjas Reklaam.

Google reklaam

Esimesena kuvataksegi Google otsingus tasulised reklaamid.

Sellele järgnevad orgaanilised vasted, kus on võimalik oma positsiooni parandada läbi kodulehe optimeerimise.

Reklaamide eest tasumine toimub pay-per-click (PPC) mudeli alusel. See tähendab, et maksta tuleb ainult siis kui keegi reaalselt klikib Sinu ettevõtte reklaami ning külastab veebilehte.

Arvestades, et ühele märksõnale võib konkureerida mitmeid ettevõtteid, siis toimub näitamise järjestuses konkureerimine Googles oksjonisüsteemi ning kvaliteediskoori alusel.

 

Google Ads’i reklaamide liigid

Iga ettevõtte turunduslikud eesmärgid ja suunad on erinevad lähtuvalt ettevõtte tegutsemisvaldkonnast.

Seetõttu pakub Google reklaamimiseks erinevaid turundusviise – tekstreklaame, videoreklaame, display reklaame ja palju muud.

Reklaame on võimalik suunata vastavalt sihtgrupiledemograafialehuvidele ja märksõnadele.

Text ad

Tekstreklaam on turundamisviis, mida reklaamijad saavad kasutada oma toodete või teenuste reklaamimiseks Google’i võrgustikus.

Tekstreklaame võidakse näidata Google’i otsingutulemuste lehel ning kogu Google’i võrgustikus, mis hõlmab otsinguvõrgustikku, otsingupartnereid ja Display-võrgustikku. Display-võrgustikus või mobiilseadmes võib tekstreklaamide välimus erineda.

Image ad

Visuaalsed reklaamid sobivad selleks, et püüda ilusate visuaalidega tähelepanu oma ettevõtte toodetele või teenustele. Visuaalset reklaami on võimalik üles ehitada kas kasutades staatilisi fotosid või animeeritud graafikat.

App promotion ads

Kui Sinu ettevõttel on arendatud välja oma app, siis aitab Google App promotion seda reklaamida Google kasutajatele ning saada app’ile allatõmbamisi juurde. Reklaam võib sisaldada otselinki Sinu veebilehele või saata Google kasutaja otse app’i alla tõmbama.

App promotion reklaame on võimalik soovi korral näidata ka Google Play platformil mida kasutavad Androidi omanikud app’ide allatõmbamiseks.

Video ads

Videoreklaamid on suurepärane viis tõsta brändituntust.

Call-only ads

Call-only reklaamid sisaldavad Sinu ettevõtte numbrit ning nende reklaamide eesmärgiks on veenda potentsiaalseid huvilisi Sinu ettevõttele helistama, et saada rohkem informatsiooni teenuse kohta. Call-only reklaam sobib väga hästi näiteks märksõnadele, mis on seotud avariitöödega – puksiir, toruabi, elektritööd jne.

 

Miks kasutada Google Ads reklaame?

Brändituntuse tõstmine

Alustades Google Adside kampaaniat, tõstad oluliselt võimalust jääda silma ettevõtte sihtgruppidele ja uutele potentsiaalsetele klientidele.

Uuringud ütlevad, et ligi 81% tarbijatest kasutab informatsiooni kogumiseks interneti enne ostuotsuse lõplikku langetamist.

Tihti tehaksegi seda uurimistööd just Google kaudu.

Google Ads on suurepärane meetod brändituntuse tõstmiseks. Google reklaamidega on võimalik sihtida väga täpselt neid potentsiaalseid kliente, kes ka reaalselt ostaksid Sinu käest või tarbiksid Sinu teenust.

Kuluefektiivne turundamine

llmselgelt on ettevõtte jaoks oluline saavutada turunduses võimalikult hea kulu-tulu suhe. Ehk kulutada oma teenuse või toote edukaks müümiseks võimalikult vähe reklaamikulu.

Võrreldes klassikaliste bännerreklaamidega, ei ole kahtlustki, et tänu võimalustele täpselt oma sihtgruppe sihtida on Google reklaamid väga kuluefektiivsed.

Tulemuslikkuse jälgimise võimalus

Turunduskampaaniad on alati pidevas muutumises lähtuvalt sellest kuidas tarbijad kampaaniale reageerivad.

Tähtis on jälgida aktiivselt kampaania tulemuslikkust ning kampaaniat ja reklaame optimeerida, et need vastaksid võimalikult palju tarbija ootustele.

Samuti tasub katsetada erineva sisu või visuaaliga reklaame, et näha missugune reklaam toob rohkem liiklust ja konversioone.

Googles Ads‘is on võimalik kõiki kampaaniatega seonduvaid andmeid kergelt ja arusaadavalt jälgida. Andmete jälgimine toimub kas läbi Google Ads dashboardi või Google Analyticsi.

Võimalik on vaadata näiteks reklaamide cost-per-click (CPC) või click-through-rate (CTR). Lisaks sellele on võimalik näha missugused märksõnad kui palju liiklust veebi juurde genereerivad. Või näiteks seda kui palju konversioone üks või teine märksõna on ettevõttele toonud.

Seetõttu on kampaaniate analüüsimine selge ja arusaadav. Edukas analüüsimine võimaldab optimeerida reklaame ja kampaaniaid veelgi tabavamaks ja kasumlikumaks.

 

Vajad Google Ads reklaamidega tegelevat digiturunduse agentuuri?

Koostame Sinu ettevõttele Google Ads turunduskampaania strateegia ning viime selle ellu.

Omame üle 7 aasta digiturunduse kogemust erinevate valdkondade ettevõtete ja projektidega.

Pakume lisaks Google Ads turunduskampaaniatele ka Facebook Ads haldustkodulehe valmistamist, kodulehe optimeerimist, sotsiaalmeedia haldust jpm.

Hinnapakkumise küsimiseks saada meile kiri info@24karaati.ee, võta ühendust läbi kontaktvormi või helista meile +372 5694 9011.