Kodulehe optimeerimine

Home - Kodulehe optimeerimine

Kodulehe optimeerimine ehk SEO

Kodulehe optimeerimine otsingumootoritele kasvatab liiklust ja aitab tõsta käivet

Kui Sinu eesmärgiks on tõsiselt kasvatada oma ettevõtte müüki ja liiklust, siis on kodulehe optimeerimine otsingumootoritele või teise nimetusega SEO (Search Engine Optimization) Sinu jaoks ülimalt oluline strateegia.

Kodulehe optimeerimise (SEO) eesmärgiks on tulla otsingumootorites (näiteks Google) välja Sinu ettevõttega seotud märksõnade all nähtavamal ja atraktiivsemal positsioonil. Olles Googlet kasutava tarbija jaoks nähtavamal positsioonil – seeläbi kasvatad seeläbi enda ettevõtte tuntust ning veebilehe liiklust ja müüki.

Orgaanilise Google otsingu kaudu Sinu veebileheni jõudnud tarbijate klikid on tasuta.

Kodulehe optimeerimise ehk SEO kampaania eesmärgiks on kaardistada Sinu ettevõtte seisukohalt olulised märksõnad, panna paika strateegia ja viia ellu tegevused, mis aitavad nende märksõnade otsingutulemustes tõusta võimalikult kõrgele positsioonile.

Kodulehe optimeerimine

Kodulehe optimeerimine: missugused tegevused on optimeerimisel olulised?

Meie kodulehe optimeerimise teenus hõlmab endas:

  • Oluliste märksõnade (keywords) kaardistamine
  • SEO strateegia paika panemine vastavalt eesmärkidele
  • On-page, off-page ja tehniline kodulehe optimeerimine (SEO)
  • Tulemuste trackimine ja analüüs
  • Konkurentide analüüs ja monitoorimine
  • Regulaarsed kokkuvõtted tehtud tööst ja tulemuslikkusest

 

Kuidas näeb välja kodulehe optimeerimise protsess ja koostöö?

Kui me alustame koostööd kodulehe optimeerimise kampaania osas, siis on esimeseks ülesandeks teha põhjalik analüüs Sinu ettevõtte, veebilehe, konkurentide ja sektori kohta. Kasutades analüüsi käigus kogutud andmeid, koostame strateegia Sinu kodulehe optimeerimise realiseerimiseks.

Vastavalt koostatud strateegiale viime ellu nii väikeseid kui ka suuri muudatusi Sinu veebilehel, et aidata Googlel paremini mõista Sinu veebilehe sisu ja struktuuri. Teeme tööd tehnilise SEO kallal, et parandada veebilehe kiirust ja teisi funktsioone. Kirjutame alalehtede pilkupüüdvad SEO pealkirjad ja meta descriptionid ning parandame veebilehe kasutajakogemust ja ülesehitust.

Väga oluline on Sinu külastajate jaoks Sinu veebilehe sisu ja selle sisu kvaliteet. See aitab külastajatel langetada otsuseid, et kas tarbida Sinu ettevõtte pakutavat teenust või mitte.

Pakume välja ideid ja teemasid, et missugust sisu võiks kodulehele kirjutada. Olgu selleks näiteks tootekirjeldused, blogipostitused või artiklid. Kirjutame vastavalt sellele valmis sisu, mis aitab tõsta Sinu veebilehe nähtavust, kasvatada veebilehe müüki ja parandada kasutajamugavust.

Üks olulisemaid detaile kodulehe optimeerimise protsessis on märksõnade analüüs. Analüüsi kaudu mõistame, et missuguste märksõnadega on meil võimalik Sinu lehele maksimaalselt kvaliteetset liiklust tuua, mis konverteerida edasi müükideks. Selleks analüüsime konkurentide märksõnade kasutust ja koostame märksõnade kaardi.

Lisaks märksõnade analüüsile töötame ka off-page SEO‘ga, mis mängib väga olulist rolli Sinu domeeni autoriteedi tõstmisel. Domeeni autoriteet on üks komponentidest, mis aitab Sinu veebilehel Googles kõrgemal positsioonil rankida.

 

Kuidas aitab kodulehe optimeerimine minu ettevõtte leitavust parandada?

Kodulehe optimeerimine ehk SEO on üks parimaid digiturunduse strateegiaid Sinu äri leitavuse parandamiseks, liikluse ja müügi tõstmiseks ning käibe kasvatamiseks.

SEO sisaldab endas suurt hulka väiksemaid strateegiaid, mis töötavad koos ning loovad sümbioosi, mis paneb Sinu veebilehe konversioonid ja käibe kasvama.

Kodulehe SEO audit:

SEO audit on Sinu kodulehe SEO plaani alustala.

Kodulehe auditeerimine annab ülevaate sellest, et missuguseid detaile tuleks kodulehel parandada ning missuguseid võimalusi strateegia ehitamiseks eksisteerib.

SEO auditit tehes vaadatakse üle:

  • Sinu veebilehe ülesehitus
  • Sinu veebilehe analüütika
  • Google Search Console data

Märksõnade kaardistamine:

Ilma märksõnade põhjaliku kaardistamiseta jääb Sinu koduleht ilma võimalusest rankida Sinu valdkonnale kõige olulisemate ja suurema liiklusega märksõnade all. Läbi iga realiseerimata märksõna kaotad potentsiaalset müüki.

Õigesti optimeeritud märksõnad aitavad jõuda klientideni läbi selle, et Sinu ettevõte tuleb otsingumootoris nähtavamatel positsioonidel välja. Korrektse optimeerimise eesmärgil kasutatakse kaardistatud märksõnu ja fraase Sinu tootetekstides või kodulehel paiknevates blogipostitustes. Lisaks kodulehe optimeerimisele näitab rikkalik sisu Sinu klientidele, et ettevõte mõistab tarbijate ootuseid ja vajadusi ning on professionaalse lähenemisega.

Selle tähendab ettevõtte jaoks rohkem kõnesid, külastusi ja müüki.

Aga kuidas näeb märksõnade kaardistamise protsess välja?

Märksõnade kaardistamise käigus hindab SEO ekspert märksõnade otsingumahtusid, konkurentsi ja potentsiaalseid võimalusi kasvamiseks. Peale märksõnade kaardistamist tekib laiem arusaam sellest, et missugust sisu on vaja kodulehele toota.

Õigete märksõnade kasutus oma kodulehel aitab parandada kodulehe nähtavust otsingumootori tulemustes ja kasvatada veebilehe liiklust ning müüki.

Sisuloome:

Kodulehe sisu on see, mis aitab kodulehe märksõnadel jõuda Google otsingumootorisse. Ilma sisuloometa on see praktiliselt võimatu.

Sisuloome toimub vastavalt Sinu kodulehe jaoks kaardistatud olulistele märksõnadele ning sisaldab endas kõige olulisemaid fraase ja märksõnu Sinu valdkonna seisukohalt.

Fraaside ja märksõnade kasutamiseks on erinevaid variante – näiteks blogipostitused, tootekirjeldused või õpetused.

Näiteks võib kodulehe optimeerimise strateegia saada alguse blogipostituse kirjutamisest, mille eesmärk on tõsta lehe külastatavust. Kui külastajad on toodud veebi, siis on järgmise sammuna külastajatel võimalik lugeda asjakohaseid õpetusi, mis aitavad õiget ostu või tellimust teha. Sisuga on võimalik sihtida igat sales funneli sammu.

Kõige populaarsemad sisuloome viisid on järgnevad:

Blogipostitused: Kahtlemata armastab Google otsingumootor asjakohast ja värsket sisu. Tänu sellele on blogipostitused suurepäraseks viisiks tõsta oma nähtavust otsingumootoris. Keskmiselt on blogipostitused ligi 1000 sõna pikkused postitused, mis annavad asjakohaseid teadmisi või nõuandeid Sinu valdkonnaga seotud teemal. See on müügi seisukohalt väga oluline, sest jätab Sinu ettevõttest professionaalse ja usaldusväärse mulje.

Teenuste leht: Selle alalehe eesmärgiks on anda klientidele detailne ülevaade teenustest mida Sinu ettevõte pakub. Teenuste lehel saab tarbijat põhjalikult informeerida teenuste sisust, hinnapoliitikast jne.

Tootekirjeldused: Sarnaselt teenuste lehele, annavad tootekirjeldused tarbijale põhjaliku ülevaate Sinu poolt pakutavate toodete detailidest ja sisust. Detailideks võivad olla näiteks toote mõõtmed, värv, saadavus, materjalid jne. Mida täpsemad on tootekirjeldused, seda lihtsam on kliendil ostuotsust langetada.

Artiklid: Üks võimalus sisu kirjutamiseks on pikemad artiklid, mis hõlmavad endas ligi 2000 sõna ning annavad lugejatele ülevaate Sinu valdkonna või valdkonnas toimuvate nüansside kohta. Kui sinu ettevõte tegeleb näiteks tolmuimejate müügiga, siis on võimalik kirjutada põhjalik artikkel näiteks sellest, et missuguste detailide põhjal missugust tolmuimejat eelistada. Pikema artikli eesmärgiks on anda tarbijale põhjalik selgitus teema kohta ning vastata potentsiaalsetele tekkinud küsimärkidele.

On-page kodulehe optimeerimine:

On-page SEO on eduka kodulehe optimeerimise strateegia üks olulisemaid komponente.

On-page SEO hõlmab endas läbi viidavaid muudatusi Sinu kodulehel. Näiteks sisuloome, kiiruse optimeerimine ja veebilehtede ülesehitus.

Veebilehe kiirus: Kui Sinu lehekülg ei lae ära vähema kui kolme sekundiga, siis on väga suur tõenäosus, et hulk tarbijatest lahkub leheküljelt ja leiab soovitud informatsiooni mujalt. Veebilehe kiirus aitab saada tarbijatel mugavama kogemuse ning samuti hindab head kiirust ka Google.

Meedia kasutamine: Kui Sinu kodulehel võib leida ainult pikki tekste, siis võib see muutuda Sinu lehe külastajatele üksluiseks. Eesmärgiga hoida tarbijaid kauem oma leheküljel, tasub kasutada lisaks tekstile pilkupüüdvaid pilte ja videosid.

Responsive disain igal seadmel: Selleks, et tahvelarvutite ja mobiiltelefonide kasutajad saaksid samasuguse mugava kogemuse nagu desktopi kasutajad, on väga oluline, et Sinu veebilehe disain oleks responsive. Selle abil näeb Sinu veebilehe disain igas seadmes head välja ning meeldib ka Google otsingumootorile.

Kvaliteetne sisu: Selleks, et püüda tarbijate ning Google pilku peab Sinu leheküljel paiknev sisu olema kvaliteetne ja rikkalik. Sisu peab olema kergesti loetav, laadima kiiresti ja olema detailselt ning pikalt kirjutatud (näiteks blogipostituse pikkus keskmiselt ca 1000 sõna). Need faktorid aitavad Sinu lehel otsingumootoris paremini välja tulla.

 

Vajad kodulehe optimeerimise ehk SEO’ga tegelevat digiagentuuri?

Koostame ettevõttele kodulehe optimeerimise strateegia ning viime selle ellu.

Omame üle 7 aasta digiturunduse kogemust erinevate valdkondade ettevõtete ja projektidega.

Pakume lisaks kodulehe optimeerimisele ka Google Ads haldust, Facebook ja Instagram Ads haldust, kodulehe valmistamist, sotsiaalmeedia haldust jpm.

Hinnapakkumise küsimiseks saada meile kiri info@24karaati.ee, võta ühendust läbi kontaktvormi või helista meile +372 5694 9011.